lub zadzwoń 0 801 00 20 30 i porozmawiaj z konsultantem MobiCare
Jak działa Centrum Opieki MobiCare?
Centrum Opieki MobiCare to doświadczony oraz profesjonalnie przeszkolony zespół, który czuwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku nad swoimi podopiecznymi, reagując natychmiast na wezwania alarmowe z systemu.
Alarm w systemie pojawi się, gdy podopieczny sam naciśnie guzik alarmowy na czujniku upadku lub na telefonie MobiCare. Poza tym system automatycznie generuje alarmy, gdy wykryje upadek podopiecznego, zaobserwuje przedłużający się brak ruchu w mieszkaniu, który może być skutkiem zasłabnięcia, a także gdy czujnik umieszczony na drzwiach zasygnalizuje ich otworzenie, gdy nikogo nie powinno być w domu. Czujniki dodatkowe w systemie opieki domowej również generują alarmy obsługiwane przez Centrum Opieki. Wykrycie dymu, gazu, czadu lub wody na podłodze w zalanej łazience wywoła natychmiastową reakcję ze strony pracownika Centrum Opieki.
W sytuacji alarmowej Centrum Opieki kontaktuje się z podopiecznym, aby sprawdzić, jak on się czuje i udzielić mu wszelkiej możliwej pomocy. Zainicjuje pomoc poprzez kontakt z rodziną, przyjaciółmi, sąsiadami, a w razie potrzeby wezwie odpowiednie służby ratunkowe.
Centrum Opieki czuwa nad podopiecznymi posiadającymi system opieki domowej lub telefon MobiCare. W przypadku opieki mobilnej pracę Centrum Opieki wspiera dodatkowo aplikacja monitoringu online dostępna dla opiekunów przez Internet. Bezpieczeństwo Twoich bliskich już od 80 zł miesięcznie. Zobacz Cennik MobiCare.